Bine ai venit!
Autentificare | Inregistrare
Am uitat parola
0
» Întrebări frecvente

Cum cumpăr un produs?

Cum intru in posesia produsului?

Cum și cănd plătesc?

Care este termenul de garanție a produselor?

Ce trebuie să fac dacă produsul se defectează in termenul de garanție?

Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?

Se poate modifica ulterior o comandă plasată?

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site.Cum procedez?

Returnarea produselor.

 

Cum cumpăr unul sau mai multe produse?

Cum Comand?:


Comenzile se pot lansa adăugănd  produsul în coșul de cumpărături, după care  folosiți  butonul  plasează comanda  și completați  cămpurile necesare; sau  prine e-mail.
După lansarea comenzii veți fi contactat de un operator pentru confirmare.

 

Sus la intrebari

 

Cum intru in posesia produselor?

Livrare:

- prin Curier Rapid - timp de livrare 1-2 zile - cost aprox. 25 RON
 

Cum si cănd plătesc?

Plata:

- se va efectua ramburs dupa primirea coletului, sau  in avans cu virament bancar.

Sus la intrebari

 

Care este durata de garanție a produselor?

 

Termenul de garantie pentru produsele achiziționate este de 1 an, incepănd cu data cumpărării acestuia.

Sus la intrebari

Ce trebuie să fac dacă produsul se defectează in termenul de garanție?

 In cazul in care un produs aflat in termenul de garanție se defectează iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea: - produsul se va trimite la firma SC DESZAB SRL: Destinatar: SC DESZAB SRL (In atentia Dep. Service - 0744405606) 520052 – Sfantu Gheorghe, Str Zorilor, nr 24, jud. Covasna

-  Dacă se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate de client. De asemenea, coletul se va trimite fără ramburs.
-  Coletul să conțină produsul ambalat căt mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factură, certificatul de garanție in original, o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa), dovada firmei autorizate care a montat produsul (factură pentru montaj) și autorizatia de RAR valabila din care reiese autorizarea firmei pentru lucrari de electrică / electicitate auto, totodata o descriere detaliată a defectiunii constatate.

     Lipsa oricarui act prezentat mai sus conduc la pierderea garantiei.

     Produsele reparate si care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile din momentul instiintarii de ridiacare, vor intra in posesie DESZAB SRL sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana. 

Sus la intrebari

Trebuie să am cont pentru a putea cumpara?

Comenzile se pot lansa adăugănd  produsul în coșul de cumpărături, după care  folosiți  butonul  plasează comanda  și completați  cămpurile necesare; sau  prine e-mail.
După lansarea comenzii veți fi contactat de un operator pentru confirmare.

Sus la intrebari

Se poate modifica ulterior o comandă lansată?

In cazul in care doriți să modificati o comanda lansata, vă rugam să ne contactați telefonic in căt mai scurt timp si să precizați numărul și datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ați primit in momentul efectuarii comenzii.

Sus la intrebari

Doresc să aflu informații suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz vă rugăm să folosiți formularul de contact sau contactați-ne telefonic.

Sus la intrebari

Returnarea produselor.Cum procedez?

Produsele comandate on line sau telefonic pot fi returnate in termen de 5 zile calendaristice cu următoarele conditii:

- sa fie impachetate in ambalajul original cu toate accesoriile incluse

- sa NU prezinte zgărieturi sau urme de montaj

- sa aibă toate sigiliile si foliile de protectie intacte

- sa fie returnat la vănzator cu condiția de verificare colet inainte de ridicare (costul transportului va fi in sarcina cumpărătorului)

     In caz de neindeplinirea conditiilor mai sus mentionate coletul nu va fi ridicat / acceptat ca retur

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Formularul de retragere gasiti  AICI.

 

Sus la intrebari