Cum Comand?:
Comenzile se pot lansa adăugănd produsul în coșul de cumpărături, după care folosiți butonul plasează comanda și completați cămpurile necesare; sau prine e-mail.
După lansarea comenzii veți fi contactat de un operator pentru confirmare.
Livrare:
- prin Curier Rapid - timp de livrare 1-2 zile - cost aprox. 25 RON
Plata:
- se va efectua ramburs dupa primirea coletului, sau in avans cu virament bancar.
Termenul de garantie pentru produsele achiziționate este de 1 an, incepănd cu data cumpărării acestuia.
In cazul in care un produs aflat in termenul de garanție se defectează iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea: - produsul se va trimite la firma SC DESZAB SRL: Destinatar: SC DESZAB SRL (In atentia Dep. Service - 0744405606) 520052 – Sfantu Gheorghe, Str Zorilor, nr 24, jud. Covasna
- Dacă se doreste asigurarea coletului, costurile aferente acestui serviciu vor trebui suportate de client. De asemenea, coletul se va trimite fără ramburs.
- Coletul să conțină produsul ambalat căt mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factură, certificatul de garanție in original, o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa), dovada firmei autorizate care a montat produsul (factură pentru montaj) și autorizatia de RAR valabila din care reiese autorizarea firmei pentru lucrari de electrică / electicitate auto, totodata o descriere detaliată a defectiunii constatate.
Lipsa oricarui act prezentat mai sus conduc la pierderea garantiei.
Produsele reparate si care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile din momentul instiintarii de ridiacare, vor intra in posesie DESZAB SRL sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana.
Comenzile se pot lansa adăugănd produsul în coșul de cumpărături, după care folosiți butonul plasează comanda și completați cămpurile necesare; sau prine e-mail.
După lansarea comenzii veți fi contactat de un operator pentru confirmare.
In cazul in care doriți să modificati o comanda lansata, vă rugam să ne contactați telefonic in căt mai scurt timp si să precizați numărul și datele comenzii pe care il puteti regasii in e-mail ul de confirmare pe care l-ați primit in momentul efectuarii comenzii.
In acest caz vă rugăm să folosiți formularul de contact sau contactați-ne telefonic.
Produsele comandate on line sau telefonic pot fi returnate in termen de 5 zile calendaristice cu următoarele conditii:
- sa fie impachetate in ambalajul original cu toate accesoriile incluse
- sa NU prezinte zgărieturi sau urme de montaj
- sa aibă toate sigiliile si foliile de protectie intacte
- sa fie returnat la vănzator cu condiția de verificare colet inainte de ridicare (costul transportului va fi in sarcina cumpărătorului)
In caz de neindeplinirea conditiilor mai sus mentionate coletul nu va fi ridicat / acceptat ca retur
Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Formularul de retragere gasiti AICI.